تهران بلوار فردوس غرب خيابان بهار جنوبي خيابان ارم شرقي
پشت هايپر استار پلاک5 واحد44
02188016698
09391969950
info@piyadero.ir
support@piyadero.ir

بازاریابی تبلیغات اینترنتی چیست؟


تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات هستند که به منظوررساندن پیام کالا و یا خدمات به مشتریان از طریق اینترنت صورت می گیرند.امروزه تبلیغات اینترنتی سهم زیادی از بازاریابی در دنیای مدرن را در بر گرفته است. از حدود دهه ۱۹۹۰ میلادی جهش عظیمی در تعداد کاربران اینترنت و تبلیغات ارائه شده به صورت آنلاین اتفاق افتاد و تا امروز این حوزه روند رو به رشدی داشته است.

اگر هنوز به آگهی های آنلاین در فضای اینترنت روی نیاورده اید بهتر است هرچه زودتر برای این کار اقدام نمایید.بهتر است بدانید بازاریابی تبلیغات اینترنتی کاری فراتر از قرار دادن یک آگها در اینترنت و داشتن انتظار بهترین نتیجه از آن است.

در زمینه بازاریابی اینترنتی تکنیک هایی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها می توان در تجارت به نقطه مورد نظر دست پیدا کرد.برخی از این موارد شامل تکنیک های شبکه تبلیغات، هدفگذاری،تبلیغات به وسیله ارسال ایمیل،اسپانسرهای آنلاین ،خلاقیت در ساخت آگهی ها و آنالیز تاثیر این آگهی ها بر مخاطب هستند.

بازاریابی برای این نوع از تبلیغات به مجموعه ای از استراتژی ها  که با رساندن پیام مناسب به مخاطب مناسب به شکل آنلاین موجب افزایش فروش کالا و یا بالا رفتن تعداد متقاضیان یک خدمت می شوند، اطلاق می گردد.

تبلیغات کالا و یا خدمات مورد نظر شما در اینترنت می تواند گستره وسیعی از مشتریان را برای شما فراهم نماید اما گاهی حتی با استفاده از این شیوه هم نمی توانید به درستی کسب و کار خود را معرفی کنید، می دانید چطور می شود که چنین اتفاقی می افتد؟ در نظر داشته باشید که انجام کارهای تبلیغاتی در اینترنت اصولی دارد که تنها در صورت رعایت این اصول می توانید انتظار بهینه سازی و به دست آوردن مشتریان مورد نظر خود را داشته باشید.

راه های متنوعی برای این نوع از تبلیغات در دسترس است که با توجه به هدف کسب و کار و انتظاراتی که شما از تبلیغات خود دارید می توانید از یک یا چند شیوه و یا حتی ترکیبی از شیوه های مختلف بهره مند گردید.

 

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین شیوه های این نوع از بازاریابی استفاده از تبلیغات متنی و تصویری است.شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ترکیبی از این دو نوع را ارائه می دهند.

گاهی وبسایت ها به منظور بهینه سازی و بالا رفتن سرعت دسترسی مشتریان به تبلیغات، از صفحات لندینگ استفاده می کنند.این صفحات اطلاعات بیشتر و کامل تری از محصول و یا خدمات در اختیار مشتریان می گذارند.همچنین صفحات لندینگ می توانند امکان دانلود قسمتی از محتوای کالای مورد نظر را به منظور آشنایی برای مشتریان فراهم نمایند.

بازاریابی  به وسیله ایمیل نیز یکی از رایج ترین و در عین حال پرقدمت ترین راه های بازاریابی اینترنتی به شمار می آید.

برقراری ارتباط از طریق قرار دادن شماره تماس در صفحه وبسایت شما یکی از رایج ترین و در عین حال در دسترس ترین کارهایی است که برای جذب مشتری  به صورت آنلاین می توانید انجام دهید.

تبلیغ کنندگان  نباید تنها به گذاشتن آگهی در سایت وانتظار برای بالا رفتن بازدید و خرید بسنده کنند. تبلیغات در فضای اینترنت قوانینی دارد که تنها با رعایت آن ها می توان تعداد بازدید و به تبع آن خرید را در سایت افزایش داد.

باید بدانید که به ندرت پیش می آید که شخصی سایتی را به صورت رندوم انتخاب کرده و به سرعت از آن خرید نماید.فرآیند خرید پیچیده ووزمان بر است. ریمارکتینگ  فرآیندی است که طی آن ارائه کننده یک کالا یا خدمت در اینترنت مشتریان خود را که از طریق یک کانال ارتباطی از دست می دهند از راهی دیگر آن ها را بدست آورده و از این طریق کسب و کار خود را حفظ می کند.تصور کنید یک بازدید کننده در وبسایت خود را از دست داده اید و او دیگر از صفحه شما بازدید نمی کند، به دست آوردن این بازدید کننده از مجراهای دیگر مانند ایمیل و یا شبکه های اجتماعی را ریمارکتینگ می گویند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *